JægerNyt nr. 27, 2018

alt text
Danmarks Jægerforbund
JægerNyt nr. 27, 2018

Ny proces for bestilling af lagervarer hos Bording
Af: Joan Brønnum Kvist, kommunikationschef

Vi har indgået en nye aftale med Bording om håndtering af DJ’s lager og webshop, hvilke betyder, at der sker en række ændringer i, hvordan I fremover kan bestille lagervarer.

Kredse og koordinatorer
Kredsformænd, -kasserer og -koordinatorer har adgang til en del af webshoppen med de lagervarer, de har brug for i deres daglige tillidsmandsarbejde. Det kan f.eks. være medaljer, præmier, udstillingsmateriale, mv. Fakturaen for disse lagervarer betales af kredsene.

Koderne til denne del af webshoppen bestilles hos Administrationen efter forudgående aftale med kredsformanden eller -kassereren.

Tillidsmandstøj
Bestilling af tillidsmandstøj sker på samme måde som hidtil hos Naja D. Rohde i Receptionen – efter forud godkendelse af kredsformanden.

Lokale jagtforeninger
De lokale jagtforeninger kan fremover bestille lagervarer, materialer, brochurer mv. online. Det sker via adgangen:

https://www.bordingnet.eu/Login/Index?UserName=DJFN&Password=DJFN

Vejledning til bestilling:

Sådan bestiller du:

1. Gå ind på ovenstående link og klik på Start jeres bestilling.

2. Brug navigationen i venstre side til at vælge en relevant kategori. Herefter vises de varer, der hører til denne gruppe.

3. Der kan være flere sider med varer. Du bladrer i toppen ved at vælge næste interval (f.eks. 11 - 20).

4. Du kan også bruge søgefunktionen i toppen til venstre i billedet.

5. Angiv antal og klik på kurven til højre for den varelinie, du har bestilt.

6. Gå til menuen: Indkøbskurv. Her vises de bestilte varer og antal. Du har mulighed for at rette og slette.

7. Tryk på Videre for at gennemføre bestillingen.

8. Udfyld varemodtager, adresse mv.

9. Gennemfør betaling for de bestilte varer. Du kan anvende enten Dankort, Visa eller Mastercard.

10. Afslut bestillingen. Din bestilling har nu fået et internetordrenummer, som bedes oplyst ved evt. fremtidig henvendelse.

11. Du modtager en kvittering for din bestilling på den indtastede mail-adresse.

Betaling
Som noget nyt skal varerne betales inden levering som i enhver anden webshop. Det kan nemt og sikkert ske ved hjælpe af onlinebetaling med et af de gængse betalingskort: Dankort, Visakort eller Mastercard,

Det er ikke længere muligt at bestille lagervarer mv. ved direkte henvendelse til Bording eller Receptionen, ligesom det heller ikke længere er muligt at få et girokort vedlagt lagerbestillinger.

Spørgsmål
Er der spørgsmål til den nye proces, finder I en vejledning her:
Vejledning til bestilling

I er også velkomne til at kontakte Naja D. Rohde i Receptionen på tlf. 88 88 75 00.

 

Om JægerNyt

JægerNyt er Danmarks Jægerforbunds nyhedsbrev til tillidsfolk omhandlende organisatoriske og foreningsmæssige emner. Modtagerne af mailen er hovedbestyrelsen, kredsformænd, kredskasserer, kredsbestyrelser, jagtforeningsformænd, jagtforeningskasserer, jægerrådsformænd, jægerrådsmedlemmer, Grønne Råds medlemmer, friluftsrådskoordinatorer, nationalparkrepræsentanter og alle koordinatorer.

Læs mere om udsætningUdsætning

Læs mere

Kurser og uddannelserHjortevildt

Læs mere

Comments are closed.